Index Tolong Aku Pun Nak Puasa

Tujuan aku buat blog ni pun sebab pensyarah subjek Computer Application yang suruh. Mintak jasa baik untuk sertakan link aku gakhehe 2Aku mintak maaf jika ada kekhilafan dlm penulisan ak.


35 Ucapan 1 Ramadhan 2022 Kirim Ke Wa Teman Dan Keluarga Agar Semangat Puasa Hari Pertama

January 10 2011 at 1155 am.

. Bila aku masukkan pendrive aku pada komputer dia keluar msg macam nie. Tak nak datang jumpa mak ayah saya. Tapi selalu dibelenggu rasa malas.

Kali ini aku benar-benar takut. Seperti yang kita sedia jangka memang tak dapat la nak berasa la pergi membeli di bazarseperti tahun-tahun lepas. Nanti Allah marah InsyaAllah aku pun nak puasa penuh tahun ni.

Tak apa saya usahakan untuk tunaikan hasrat dia. Aku just cuba belajar2 memberi je. Ape le buat gath tak kasi tautu pun nasib baik ucop msg akutp aku kat umah plaktine ok je ada kat uitm shah alamdia pun sama cam aku malas nak buka mb.

Supaya korang dapat rasa apa yang aku rasa. Tapi bila masuk safe mode. This computer to access USB1394 mass storage devices lepas tu jadi cam nie.

Aku sekeluarga diberi kesempatan beribadah di bulan yang mulia ini di tahun 202. Moga bertemu lagi Syawal 1435 hijrah. Sekejap je masa berlalu dah masuk 28 Syawal dah pun.

Aku berhajat nak buat solat terawih 20. Aku pun taktau kenapa. Aku tunggu gak Home Pro collaborate ngan RM but ayo their PR marketing or even social media teams senyap sesenyapnya.

Bosan2 baca buku nie tgk perkembangan terkini korangkorang nak aku dating ok je sbb aku ni single lagi tp kena belanja aku le pasal aku ni student mana ada duitkan. Bukan salah kita lupa nak servis keretadalam bulan puasa ni sampai dua kali gi servis. Cerita pasal WC ni kan kita beli 3 sets kat Puchong coz aku amik package add on tu add on nih memacam lah.

Positive breast cancer tahap 1. Supaya korang boleh ambil manfaat dan ikut. Sangat alu2kanMoga dpt kebaikan bersama.

Tak daya aku nak bayar penuh sedangkan dia banyak ambil cuti. Aku berusaha memanggil orang-orang tapi tetap tak bisa. Dia pun macam letih je.

Sumpah aku cakapp. Since this is the first day puasa mana boleh tak cukup anggota nak bukak puasa kan. Kadang2 kalau aku tidur lepas sahur tulajak sampai kul 10pergerakan ke 10 dapatlah dalam pukul 5-6 petang camtu.

Nak pilih jenis paip pun bercinta nak yang begini begitu. Jalan punya jalan tengok-tengok jam dah pukul 728 malam. January 11 2011 at 539 pm.

Takziah pada yang tidak sempat nak buat puasa sunat. Letih teramat nak cakap dengan orang pun malas tapi ku gagahkan jua hehe. Bukan senang nak jumpa budak-budak ni waima dengan abahnya sendiri pun susah nak jumpa paham-paham sendiri la ye.

Paling best bila 3-4hari pertama puasa. Mimi 9thn Mira 7thn Effa 3thn. Sebab saya nak semua ni selesai.

Allahu Akbar Allahu Akbar Allahu Akbar. Takupun add je tanya melalui facebook aku je. Dah nak habis dah Syawal 1434 Hijrah.

Mak ayah saya cukup kecew4. Your Body Mass Index is 1476 which is underweight. Macam mana nak setting balik jadi ok balik.

Aku nak share apa yang aku belajar apa yang aku rasa sepanjang 8 bulan ni. Dan aku pun nak share amalan-amalan aku yang simple tapi pada aku dia rasa berkat sangat. Tolong ingatkan akukata yang mudah dan sering dipandang mudah.

Administrator has restricted. Sebelum tu kalau korang nak tahu. Ok le yedoakan aku.

Hari ni kalau tak de apa - apa nak buka puasa ngan kita tak. Ada kajian mengatakanazam yang tidak dikongsi hanya bertahan 2 minggu sahaja. I really appreciate it.

Tak mampu nak jaga. DUGAAN di Bulan Puasa. Biasanya untuk dapatkan 10 kali pergerakan dari kul 8pagi tudalam pukul 3-4 petang dah cukup dah.

-_-Okee apa2 pun aku nak ucap Selamat Menyambut Bulan Ramadhan Al-Mubarak. Takut kereta buat hal nak berjalan jauh ni. Kalu tak boleh esok lusa pun ok.

Even kakak aku pun cakap diorang peramah hahaha. Sebab dia ikut masa ada unplugged kat mitc. Tu pun kalau aku tak tidur tengahari lah.

Jauh lagi perjalanan nak capai 185 dan ke atas. Salamhari ni dah 9 Ramadhan 1432ini bermaksud dah 9 hari aku berpuasa dalam keadaan alahan dan aku dapat merasakan ini Ramadhan yang paling teruk aku laluiSekali pun tak lagi aku g solat tarawihapatah lagi nak lakukan perkara-perkara sunat yang lainsedih jugak rasanya. Post ni merupakan post pertama yang aku tulis sejak aku wujudkan blog ni semalam.

Sebab hari ini ada kenduri kahwin pastu aku nak balik kampung. Bila dah beli sebungkus nasi lemak dan air mineral lebih kurang aku pun jalan la nak ke kelas sorang-sorang sebab dalam geng aku aku sorang je yang berminat nak ambil subjek elektif bebas ni. Dia pun ajak aku jalan-jalan dia kata dia dari singapore datang sini ada shooting untuk modelling dia pun bagi aku business card dia.

Nak normal BMI kena capai 185 dan ke atas. Posted June 4 2008. Hari ni aku nak menceritakan tentang minat aku.

Artikel ni aku terasa nak tulis sebab lusa dah nak puasa. Dulu masa aku mula-mula hijrah amalan aku biasa-biasa je. Adalah 23 hari lepas aku dah nak update dah isi-isi penting.

Aku mintak potong duit daripada dia untuk bayar kepada pengasuh sementara. Kalau boleh nak lafaz tal4k pun melalui vide0 call. Thank u for da email abang chief kodok.

Aku pun setuju nak tolong. Dan aku cuma nak fokuskan kali ini pada syarikat-syarikat yang menjual barangan elektrik dan perabot rumah. Aku gadis 6 tahun yang tidak tahu harus berbuat apa saat seorang pria paruh baya menyodorkan senjata biologisnya di atas badanku.

Jualan sempena Aidilfirti Jualan sempena hari raya dan yang seangkatan dengannya. Sebulan sebelum puasa dia memaklumkan kepada aku yang dia akan operate. Walaupun ada sedikit rasa sedih sebab berpuasa semasa berada tempoh PKP akibat wabak Pandemic Covid-19 yang melanda negara kita.

Tak tahu pun pasal movie tu bila lagi nak tengok movie. Pilih WC ni pun nak yang begitu begini design sini sinun. Sebabnya kalau time aku puasababy aku jadi kurang gerak pulak.

Tahniah aku ucapkan pada yang berjaya habiskan puasa sunat 6 hari dibulan Syawal. Sehinggakan nak cerra1kan saya pun dia tak nak datang jumpa saya anak. Promosi pun dah makin rancak.

Ni nak ingatkan ko jgn lupe belikan akak secret recipe cheese cake tau hahaha. Inilah chance aku nak tunjuk aku punya skill. Kalau terkena kat hutan Gua Musang tu saper la yang sanggup berenti tolong.

Malam ni aku rasa tenang jee. Apa sal4hnya ambil anak orang el0k pulang pun elok-elok lah. Tolong ajar math dia power math doh gaduh tumbuk dengan dia.

Memang kami dah beringat Tapi dalam pada beringat tuterkena jugak. Ini pasti kejahatan t-tapi aku tidak tahu apa sebutannya. Semalam aku ada rancang nak tulis tapi tak tahu nak tulis apa buntu dibuatnya aku.

Puasa penuhh yaa tahun ni. Aku gerak dari bilik untuk ke kelas dalam pukul 705 malam. Tup2 dah puasa lamacmane la agaknye aku harungi puasa kali yang ke 20 niarap2 segala matlamat dan impian ku ketika puasa ini terlaksana laheheinsyaALLAHakan ku usahakan.


Doa Buka Puasa Ramadhan Ada 2 Versi Seperti Apa Bacaan Latin Dan Keutamannya


Puasa Ramadhan 2022 Tanggal Berapa Ini Prediksi Awal Ramadhan 2022 Yang Akan Segera Tiba


Kumpulan 50 Ucapan Selamat Menunaikan Ibadah Puasa Ramadhan 2020 Dan Permohonan Maaf Kepada Sesama Tribunjogja Com

Comments

Popular posts from this blog

Pertanda Rumah Banyak Ulat Bulu